év-irodája-2024

Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek továbbra is a fenntarthatóság és a közösségépítés, valamint megfigyelhető a hibrid modell intézményesülése, továbbá a mesterséges intelligencia előtérbe kerülése még sok újdonságot hoz majd a piacra. Április 4-én a Várkert Bazárban 13 kategóriában hirdették ki a győzteseket Az Év Irodája versenyen, ahol hagyományosan az irodákat, az irodaházakat, a közösségi tereket és a belsőépítész vállalatokat díjazták – írja az uzletem.hu.

A 14. alkalommal meghirdetett megmérettetésre összesen 185 pályázat érkezett, vagyis a gazdasági válság ellenére is hatalmas számban jelentkeztek Magyarország egyik legfontosabb és legemblematikusabb ingatlanpiaci versenyére. A neves szakemberekből álló szakmai zsűri 13 kategóriában hirdette ki a győzteseket az irodák, az irodaházak, a közösségi terek és a belsőépítész vállalatok közül. A verseny pályázói idén is megjelenítették és kiválóan reprezentálták a legfontosabb trendeket, jól szemléltetve a munkahelyek világában zajló változásokat.

A győztesek

Idén Az Év Irodája címet a McKinsey & Company kapta, ahol egy elegáns környezetben az ergonómia és a fenntarthatóság mellett a dolgozók jóllétét még magasabb szintre emelték.

Az Év Kisvállalati Irodája díjat BlanCargo Hungary érdemelte ki, amely prémiumkategóriás munkakörülményeket biztosít egy inspiráló miliőben, ahol minden részletben az igényesség és a dolgozók megbecsülése érvényesül.

Az Év Középvállalati Irodája díjat a Colonnade nyerte, amely a hibrid munkamódszerekre optimalizálva az otthonosságot előtérbe helyező irodát hozott létre, ahol a színek és anyagok összhangja, valamint a térstruktúra kiemelt szerepet kapott.

Az Év Nagyvállalati Irodája díjat a Kostal kapta, ahol az irodatervezés a rugalmasságra épül, miközben tükrözi a vállalat értékeit és elkötelezettségét a fenntartható jövő iránt.

Az Év Környezettudatos Irodája címet a TRUMPF Hungary nyerte el, ahol a tér kialakítása a customer journey elvére épül, kiemelve az izgalmas térstruktúrát, miközben a napelemek az energiaigények 50 százalékát szolgálják ki.

Az Év Közönségkedvenc Irodája a Heavy Tools székháza lett, ahol az építész és a megbízó összhangja, a tervezés átgondoltsága, illetve az építtető racionális nagyvonalúsága együttesen vezetett a sikerhez.

Az Év Szakmai Irodája Kinnarps Showroom lett, amely nem csak bemutatja a termékeket, de kiemelt hangsúlyt fektet a fenntarthatósággal kapcsolatos edukációra is. Egyszerre igényes munkahely és gyorsan átalakítható bemutatótér.

Az Év Design Irodája címet a HelloOffice kapta, ahol nagyon alaposan átgondoltan az újrahasznosítás meghatározó elemként érvényesült, miközben élő és kreatív tér jött létre.

Az Év Irodája Evolúciós Díjat a Sanofi HUB2 érdemelte ki, amely lenyűgöző térként az utazás élményét hozza el a mindennapokba.

Az Év Irodaháza elismerést a H2Offices 1. fázisa kapta, ahol a fenntartható fejlesztés a skandináv eleganciával, illetve kényelmi szolgáltatásokkal jár együtt.

Az Év Felújított Irodaháza az ACADEMIA irodaház lett, ahol a régi értékeket ötvözték az újjal, vagyis a klasszikus luxus a modern technikával kiegészülve nyújt professzionális munkakörnyezetet.

Az Év Közösségi Tere a Kollab lett: a Mammut Bevásárlóközpontban található közösségi helyszín panorámás kilátást kínáló, eredeti belsőépítészeti megoldásokkal felvértezett egyedi lokáció.

Az Év Belsőépítész Cége a DVM group lett, amely számos tevékenységi körben aktív szereplőként a minőségi műszaki teljesítményt a funkcionális esztétikummal és az ügyfélközpontú, költséghatékony szemlélettel egyesíti.

Fotó: uzletem.hu

Kapcsolódó cikkek
Latest Posts from Manager Magazin