Egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 milliliteres alumíniumdobozba töltött, kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca pedig nem más, mint Eva Mendes lett – írja a Tények.

Különleges, formabontó, egyedülálló, és környezetbarát termékkel robbant be a FloeWater. Az új magyar vízre az amerikai filmsztár, Eva Mendes azonnal igent mondott.

Ryan Gosling felesége június közepétől lesz látható az új magyar, aludobozos víz arcaként. Eva Mendes köztudottan odafigyel az egészségére, naponta sportol, hidratál, és az életéből teljesen kiiktatta a műanyagokat. A kubai–amerikai színésznő ezért is mondott igent a felkérésre, a Floewater csomagolása ugyanis végtelenszer újrahasznosítható.

A páratlan szűrési technológiával készült ivóvíz a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, ready-to-drink) itala címét is megszerezte. A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: az úgynevezett CrystalTower-eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli azt.

„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca” – nyilatkozta Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.

A FloeWater 250 milliliteres és 500 milliliteres kiszerelésben, szénsavas és szénsavmentes verzióban is elérhető lesz.

,
Kapcsolódó cikkek
Latest Posts from Manager Magazin