weboldal készítés

Egy üzleti weboldal elkészítése időbe és pénzbe kerül.

Ha vállalkozásoddal eddig minden rendben ment honlap nélkül, akkor könnyű kifogásokat keresni, hogy halogasd a céged internetes jelenlétének kiépítését.

  • Nincsen időm az online marketing kiépítésére.
  • Korábban próbáltuk interneten értékesíteni, de rossz tapasztalatokat szereztünk.
  • Generációváltás előtt áll a cég, az online jelenlét kialakításával pedig tanácstalanok vagyunk, így inkább más problémákkal foglalkozunk.

De fájhat ez a halogatás?

Talán többet vesztesz vele, mint gondolnád?

Lehet, hogy rengeteg megkereséstől estél el?

Ha még mindig azon gondolkozol, hogy érdemes-e időt és pénzt fektetni egy webhelybe vagy sem, akkor itt van néhány jel arra, hogy itt az ideje belevágni:

 

1. A vállalkozásod honlapja a céged internetes portfóliója

Az internet hatalmas szerepet játszik abban, hogyan hoznak ma vásárlási döntéseket az emberek, és nem csak az online vásárolható termékekről. A vásárlók a legtöbb esetben rákeresnek az adott cégre, mielőtt személyesen betérnének az üzletbe. Itt informálódnak a vállalkozásról, a termékekről és arról, vajon jól választanak-e ha nálad vásáronak, hitelességi elemeket keresnek.

Hány ügyfelet veszíthettél el azért, mert a vállalkozásod láthatatlan volt, amikor online keresgéltek?

 

2. Az ügyfél megkérdezi tőled, hogy hol találja meg a webhelyed

Az emberek teljes mértékben elvárják, hogy minden vállalat webes jelenléttel rendelkezzen. Még akkor is, ha már tudnak a cégéről, a webhely a legegyszerűbb módja annak, hogy megkeressék a címet, mielőtt elindulnak a boltba, vagy kétszer ellenőrizzék a nyitvatartást.

Bár ezen információk egy részét felsorolhatja olyan webhelyeken, mint a Yelp, vagy Google-vállalkozásának adataiban, az ügyfelek jobban bíznak abban, amit a saját üzleti webhelyén látnak.

Ha legalább egy ügyfél megkérdezte, hogy hol találhatja meg a céget az interneten, akkor ideje elkezdeni kielégítő választ adni erre a kérdésre.

 

3. Remek úton haladsz az elavulás felé

Minél tovább tart a weblap létrehozása, annál láthatatlanabb vagy a potenciális ügyfelek számára. Még a korábbi ügyfelek is elgondolkodhatnak azon, hogy megszűnt az üzlet, ha nem találnak webhelyet – az emberek ezen a ponton valóban természetesnek veszik, hogy a webhely az üzleti tevékenység szükséges része. Ha nincs ilyen, az szakszerűtlennek tűnik, és azt jelenti, hogy az emberek kevésbé valószínű, hogy komolyan vesznek.

Ez csak néhány ok arra, hogy belevágj.

Hagyd abba a halogatást. Itt az ideje, hogy elkészüljön a weboldal a céged számára, így vállalkozásod megőrizheti a legitimitását, és nyereséget is növelhet az ezt követő időszakokban.

Ha le van maradva a céged és szeretnél felzárkózni, ha nyugalmat szeretnél, ha örülnél annak, ha valaki végre segítene, hogyan is csináld / milyen stratégiát kövess, most itt a lehetőség.

A Moonshot Kft. egy olyan IT cég, amely üzleti eredmények elérésére kialakított weboldalakat készít és a vállalatok inboxát internetes érdeklődők leveleivel tölti meg. Leveszik az informatikai, a design és az online marketing terhét is a válladról, miközben új ügyfeleket biztosítanak a vállalkozásodnak.

Nem csak a túlélésed válikbiztossá, de a jövőbeli terveid sikeressége is gyorsító pályára kerül.

Terveznek, fejlesztenek, kiviteleznek, majd eredményeket hoznak.

Az Online marketing workshoppal, erős projektmenedzsmenttel és acégedhez tökéletesen passzoló weboldallal biztosítják, hogy az internet turbinái (elsősorban a Google) feléd csatornázzák az érdeklődőket.

A Moonshot Online marketing workshopja: Mi az, amire számíthatsz?

 

Az Online marketing workshop lényege az, hogy biztosítsák az összetett informatikai technológia megszelídítését, működését könnyen átláthatóvá tegyék a vállalatod számára, a látogatók és érdeklődök számát pedig megsokszorozzák.

A workshop során kitűzött üzleti célok segíteni fognak abban, hogy több megkeresést kapj, elkötelezettebb alkalmazottakkal és hűségesebb ügyfelekkel rendelkezz és képes legyél az innovációra.

Ebben segít a workshop.

De mire számíthatsz pontosan?

  • Esettanulmányok segítségével szemléltetik a megfelelő online üzlet létrehozása után beérkezett megkeresések számát a cégedhez leginkább hasonló vállalat sikerén keresztül. Beszéljenek a számok.
  • Megtárgyaljátok, hogy milyen üzleti eredményeket szeretnél elérni, hány megkeresésed van jelenleg, mennyit szeretnél és hogyan tudnátok áttörni álmai célszalagját.
  • Valós adatokat, rendszereket, történeteket és folyamatos példákat használnak a munkák és az általunk kifejlesztett online stratégiák hatékonyságának bemutatására. Ez biztosítja az egyszerű átláthatóságot.
  • Kész fejlesztési terveket és kulcsszó-kutatásokat kapsz a vállalat szakterülete, célközönsége és elvárásai alapján.

A workshop végén két dolgod lesz:

  1. Végezd el gondosan kidolgozott 3 hónapos tervet.
  2. Szolgáld ki a rengeteg érdeklődőt termékeddel vagy szolgáltatásoddal.

Csak bírd az iramot!

Mi történik a közös munkát követően?: Tisztán látható siker, megkeresések és fejlődés

 

Végre konkrét célkitűzéseitek és elvárásaitok lesznek az online értékesítéssel kapcsolatban, többé nem fogjátok elveszettnek érezni cégeteket a megszámlálhatatlan mennyiségű weboldal között, és a potenciális vásárlók is könnyebben válnak ügyfelekké.

Képesek lesztek a stratégiák teljesítményének nyomon követésére, hirdetési kampányok teljesítményeinek javítására és a célközönség megszólítására is a megfelelő marketing tevékenységek alkalmazásával.

Itt a lehetőség arra, hogy céged az online eladás egyik legfényesebb csillagjaként ragyogjon az iparágában.

A Moonshot segítségével pedig elérheted ezeket a magaslatokat.

Kapcsolódó cikkek
Latest Posts from Manager Magazin